• هدر
 

t_220_145_16777215_00_images_banner-1.jpg

t_220_145_16777215_00_images_banner-2.jpg

t_220_145_16777215_00_images_banner-3.jpg

t_220_145_16777215_00_images_banner-5.jpg

t_220_145_16777215_00_images_banner-4.jpg

 
آنلاین6
بازدید امروز27
بازدید دیروز273
بازدید این ماه300
بازدید کل196296
 
  • پیوند ها

شرح وظایف حوزه ی روابط عمومی

شرح وظایف :

1- طراحی و به‌روزآوری نظام ارتباطات برون سازمانی و رسانه‌ای شامل:

- سیاست‌ها و برنامه‌های کلان در حوزه ارتباطات و رسانه

- دستورالعمل‌ها و ابزارهای اجرایی در حوزه ارتباطات و رسانه

2-  نظارت بر اجرای نظام طراحی شده در حوزه مراکز 22گانه و سایر شرکت های وابسته

3-  نظارت تخصصی بر فعالیت واحدهای «روابط عمومی و تبلیغات» وابسته به مراکز خدمات اجتماعی مناطق 22 گانه

4-  پشتیبانی و حمایت تخصصی از فعالیت بخشی «روابط عمومی و تبلیغات» وابسته به مراکز خدمات اجتماعی مناطق 22گانه و برنامه‌های ایشان در حوزه ارتباطات و رسانه.

5-  تدوین و به‌روزآوری برنامه سالانه مدیریت روابط عمومی در حوزه ارتباطات و رسانه و پیگیری تصویب و برنامه‌ریزی عملیاتی آن.

6- برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های کارشناسی به منظور تعمیق ارتباط مستمر و نظام‌مند با رسانه‌ها برای انعکاس اخبار فعالیت‌های سازمان در راستای آگاهی شهروندان. رسانه‌ها شامل:

•           مطبوعات            •           صدا و سیما          •           مجلات و نشریات

•           خبرگزاری‌ها         •           سایت‌های خبری    •           سایر موارد

7-  مدیریت برنامه‌های عمومی نشست مدیران با اصحاب رسانه متناسب با اولویت‌های سازمان و نیازهای افکار عمومی

8- مدیریت برنامه‌های خاص مدیران با مراکز خاص، شخصیت‌ها و مسوولان حکومتی و دینی.

9- برنامه‌ریزی سنجش و ارزیابی درک فضای حاکم بر رسانه‌ها و سنجش افکار عمومی مردم تهران در ارتباط با سازمان از منظر فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای و تهیه گزارشات لازم و ارائه به مراجع ذیربط.

10- برنامه‌ریزی اقدامات مناسب به منظور جهت‌دهی فضای رسانه‌ای موجود برای تنویر افکار عمومی

11- اقدام برای اطلاع از شایعات منعکس شده در رسانه‌ها درباره سازمان، تهیه پاسخ مناسب و ارسال به رسانه‌ها

12- اقدام برای اطلاع از اظهارنظرهای مختلف منعکس شده در رسانه‌ها درباره سازمان، اطلاع رسانی به مراجع ذیربط، تهیه پاسخ مناسب و ارسال به رسانه‌ها

13-  ارسال اخبار و اطلاعات در قالب خبرنامه، بروشور و نامه برای خبرگان فرهنگی سیاسی اجتماعی از برنامه‌های سازمان

14-  ایفای نقش سخنگویی و اعلام مواضع، سیاست‌ها و برنامه های سازمان با رسانه‌ها یا مردم در قالب:

•  برقراری ارتباط مستمر با رسانه‌های جمعی

•  تهیه خبرنامه، بولتن و بروشورها

• تهیه و انتشار بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها و پیام‌های عمومی

•  برگزاری برنامه‌های ویژه

15-  برنامه‌ریزی ارتباط با ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط با فعالیت‌های سازمان در زمینه اطلاع‌رسانی، دریافت و ارسال اطلاعات و ملاقات‌های مسوولین سازمان با آنها در قالب نشست‌های خبری.

16-  انجام فعالیت‌های مورد نیاز برای گردآوری مطالب و محتوای منتشر شده در رسانه‌های جمعی به صورت روزانه یا دوره‌ای انتشار و:

• تهیه بولتن‌های بریده جراید برای مدیریت ارشد سازمان

•  انعکاس نظرات خبرگان به مدیران سازمان و واحدهای ذیربط

•  بررسی و تحلیل مطالب منتشر شده و تهیه گزارشات اطلاعاتی و تحلیلی

•   تهیه محتوا و انعکاس موارد مفید در نشریات سازمان و سایر موارد.

 

17-  برنامه‌ریزی برای پخش تولیدات رسانه‌ای در رسانه‌هایی نظیر رادیو، تلویزیون و شبکه اینترنت.

18-  برنامه‌ریزی برای انتشار تولیدات رسانه‌ای مانند طرحهای گرافیکی، بنرها و آگهی‌ها در رسانه‌های مکتوب.

19- هماهنگی و فعالیت‌های لازم برای حضور نمایندگان رسانه‌ها در برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان طبق برنامه و سیاست‌ها.

20- هماهنگی برای مصاحبه‌های عمومی و اختصاصی مسوولان سازمان با اصحاب رسانه با رعایت دستورالعمل‌ها.

21-  مدیریت نشریات داخلی شامل:

•  تهیه محتوا  و انتشار نشریه داخلی سازمان

• سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان

• نظارت و کنترل محتوایی بر نشریات داخلی

• پشتیبانی در تهیه محتوا و انتشار نشریات داخلی

22- مدیریت سایت‌های خبری، خبرگزاری‎‌ها، نشریات و روزنامه‌های وابسته به سازمان

23- انجام فعالیت‌های مربوط به دبیرخانه همایش‌ها و جشنواره‌های مرتبط با کلیت فعالیت‌های سازمان یا حوزه روابط عمومی و مدیریت برگزاری آنها.

24- برنامه‌ریزی و پذیرایی از میهمانان خارجی سازمان در برنامه‌های مختلف.

25- شناخت نیازها، طراحی و ارائه پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی در حوزه ارتباطات و رسانه برای کارکنان روابط عمومی.

26-حضور در برنامه‌هایی که در حوزه ارتباطات و مدیریت روابط عمومی در سطح تهران برگزار می‌شود و ثبت این برنامه‌ها برای استفاده از تجارب مفید آنها.

27- تهیه بانک اطلاعاتی از اطلاعات پایه و تفصیلی مورد نیاز.

28- تهیه بانک اطلاعاتی از سوابق و تجربیات بدست آمده و ارائه آنها به معاونت برنامه ریزی و توسعه ی شهری.

29- سایر وظایف محوله.

حوزه تولید و تبلیغات :

• هیه و راهبری نظام مدیریت تبلیغات و تولید محصولات رسانه‌ای و تبلیغی سازمان

• مدیریت تولید محصولات فرهنگی طراحی شده از طرف واحدهای ذیربط

• یجاد آرشیو از فعالیت‌های تولید محصولات رسانه‌ای

شرح وظایف :

1-  تهیه برنامه سالانه مدیریت روابط عمومی در حوزه تبلیغات در ستاد سازمان و پیگیری تصویب و برنامه‌ریزی عملیاتی آن.

2- برنامه‌ریزی و مدیریت تولید محصولات رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف. محصولات شامل:

•  آگهی‌های تبلیغاتی در رابطه با برنامه‌های خاص سازمان

•  آگهی‌های فرهنگی تبلیغی با ارائه محتوا و مولفه‌های اصلی و تایید آن از طرف واحدهای ذیربط در معاونت فرهنگی

•  نماهنگ‌ها، فیلم‌های کوتاه یا مستند، تبلیغی، فرهنگی اجتماعی یا هنری

•  طرح گرافیکی پوسترها و نشریات سازمان برای انجام تبلیغات یا فعالیت‌های فرهنگی‌هنری

•  طرح گرافیک قطعات رسانه‌ای از فعالیت‌ها و اطلاع رسانی مراسم سازمان

•  طرح گرافیک و محتوای فنی لوح‌های فشرده و صفحات الکترونیکی از برنامه‌های سازمان

• طرح‌های تبلیغات در فضای شبکه جهانی و سایر طرح‌های گرافیکی

3-  مدیریت فعالیت‌های لازم برای پوشش تصویری از مراسم و برنامه‌های خاص سازمان

4-  مدیریت فعالیت‌های پوشش تصویری از برنامه‌های عمومی و خاص مراکز وابسته به سازمان به درخواست آنها.

5-  مدیریت و کنترل فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان در سطح تهران شامل:

•  فعالیت‌های تبلیغاتی مراکز خدمات اجتماعی وابسته به سازمان

•  تبلیغات مراسم و برنامه‌های خاص

•   فعالیت‌های تبلیغاتی مناسبت‌های ملی، تاریخی، مذهبی

•  هماهنگی به منظور نصب بنرها، بیل‌بردها و پوسترهای تبلیغی در سطح تهران و سایر فعالیت‌های تبلیغاتی.

6- برنامه‌ریزی و مدیریت تولید محصولات فرهنگی طراحی و سفارش داده شده از طرف واحدهای ذیربط در معاونت های تخصصی

7-  راه‌اندازی، به روز رسانیو مدیریت سایت‌های اطلاع رسانی عملکرد فعالیت‌های سازمانی و مراکز وابسته با هماهنگی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات.

8- برنامه‌ریزی و کنترل مدیریت طرح‌های مرتبط با جلوه ظاهری و وجه بیرونی مکان‌ها و ساختمان‌های سازمان شامل:

•  یکسان سازی سردر مراکز وابسته به سازمان

•   نمای بیرونی و درونی ساختمان‌های وابسته به سازمان

•   آرم‌ها، لوگوها و سربرگ‌ها و سایر موارد

9- انجام فعالیت‌های لازم برای ایجاد آرشیو جامعی از کلیه فعالیت‌های تولید محصولات رسانه‌ای و تبلیغی.

10- همراهی و هماهنگی و همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی مرتبط با عرضه دستاوردهای سازمان.(مدیریت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به عهده معاونت‌های تخصصی مرتبط می‌باشد)

11-  شناخت نیازها و ارائه پیشنهاد برگزاری دوره آموزشی در حوزه تبلیغات و تولید محصولات رسانه‌ای برای کارکنان روابط عمومی.

12- حضوردربرنامه‌هایی که درحوزه مدیریت تبلیغات و تولید محصولات رسانه‌ای و تبلیغی و مدیریت روابط عمومی درسطح تهران برگزارمی‌شودوثبت این برنامه‌ها برای استفاده ازتجارب مفیدآنها.

13- تهیه بانک اطلاعاتی از اطلاعات پایه و تفصیلی مورد نیاز.

14-  تهیه بانک اطلاعاتی از سوابق و تجربیات بدست آمده و ارائه آنها به معاونت برنامه ریزی و توسعه ی شهری.

15- سایر وظایف محوله.